Kubramagdalena Bugün tam 8 aylık oldu, 2 aydır uyumuyoruz. Memede uyur, yatağa bıraktığımda kalkar. En fazla yarım saat uyur. Emzik tutmuyor artık kesinlikle. 3 buçuk yaşında bi oğlum daha var. Uykusuzluktan çöktüm artık. Nasıl uyutuyorsunuz bir akıl verin nolur..
Elisa34 Kubramagdalena ben ayağımda sallayarak uyutuyorum yerinde bırakınca uyanıyo sanırım destekli uyudukları için kesintisiz. Uymuyolar
Damla29 Kubramagdalena benimkide ayakta uyumuyor aslında uyr ama zorlamam lazım beşik var evde onda yatmaz hamakta yatıyor 1 yasına girecek nerdyse döne döne sabah ediyor nasıl rahat eder bilmem mızık mızık edince hemen sallarım uyur
Kubramagdalena Elisa34 diştentir dediler, bi diş çıktı geçen gün ama daha da beter şimdi. Emzik alsa biraz rahat olcak ama kaç tane emzik denedim tutmuyor. Nasıl yapıcaz
Elisa34 Kubramagdalena canım benim kızım emzik tutuyo ama genelde çok uyanıyo. Belki 8 ay atağı veya diş olabilir büyüdükçe daha çok zorlaşıyorlar kan ter için altını değişiyorum izin vermiyor çok hareketli bi de uyumuyo iyice yorgunluk tavan yaptı
Eymen75 11 aylık inanın 2-3 haftadır gözlerimin kan çabası şeklinde gidiyorum ile. Sabah 4-5 gibi yarı uyur halde ağlıyor salla salla canımız çıkıyor. Atak oluyor mı yada gece terörü mü inanın bilmiyorum ama bizde mahvolmuş durumdayız 🥹
Eymen75 Elisa34 ayyy o hareketlilik bizde de var 😂😂 alt değişirken eline ne versem de oyalasam diye herşeyi vermiş olabilirim. Kan ter içinde değişiyoruz 😂