metehan2 Sabah 6’da uyandı 8’e kadar emdik oynadık uykusu geldi yine hep öyle oluyor. Sallıyordum uyuyordu geri. Salladım salladım uyumadı sinirlendim yatırdım yanıma biraz kendi kendine oynadı sonra bi baktım gözler kayıyor taktım emziği anında uyudu😂 Allahım ne büyük mutluluktu keşke hep öyle olsa😬
Yigitkomuz_ metehan2 canım işte salladigindsn uyumuyo du benimde öyleydi aynı uyurken sallamayı biraktirdim artık kendi uyuyo basını falan okşuyorum öyle olunca daha fazla uyuyorlar hem kendileri daldığı için uykuya😊
metehan2 Egelihayat 3 aylik normalde zor uyutuyordum da artik nasil uykusu geldiyse demek. Darisi benim de basima devami olur insallah😄
Cesurefe Ahh ahh her biseyi ayri zor.oglum sallanmak istemedi kendi kendine yatip uyuyor 4.ayından beri şuan 13 aylik.ama gel gör ki bir yere gitmek zor bi yerde kalmak zor.gittimiz yerde yatagini ariyor kendi duzenini ariyor.ortami saglayamadigim icin uyumuyor duzeni kaciyor.sallaniyor olsa oturdugum yerde koy ayagina salla.