Asel06_ Kızlar doğum günü afişi bastoyırum çok kararsız kaldım sizce hangi renk daha güzel olur?????? Şimdiden teşekkür ederim fikirleriniz için
tubasd Asel06_ farkı çözmekte çok zorlandım sanırım uykusuzluktan yada çok fark yansıtmadığı dan.ikisidr güzel
DevrimciAnne Asel06_ pembe rengi oldum olası hiç sevmedim özellikle çocuklara pembe mavi algısını diretmek mantıksız geliyor 🤷🏻♀️
Asel06_ tubasd vallahi doğrudur güzel anne bana da tasarımcı gece atmış bende sabah rüya mi diye tekrardan baktım ilk bakışta ben de anlayamadım açıkçası ama kararsız kaldım ikisi de kendi halinde güzel 🙈 açıkçası sizlerin fikirleri ile karar vereceğim 🤗
Lina11 tubasd bende uzun uzun baktım ee bunların ikiside aynı dedim 😂😂 sonra tekrar çıkıp bakınca gördüm 😂 insanların ne kadar detaycı olduğunu gördüm
tubasd Asel06_ Allah nice güzel heyecanlar yaşatsın ikiside güzel pembe olanda çok minnoş bilemedim bende🙈
Asel06_ Lina11 canm ilk Doğum günümüz eşimde askeri personel seneye yanımızda olur olmaz bilemediğimiz için ilk doğum gününü çok güzel bir şekilde kutlayalım dedik o yüzden bu kadar detaylı bir hazırlık yapıyorum 🥹🥲
Minigimm1 Asel06_ 🙈 ya az önce gözlerimi iyici açıp 👀 baktıktan sonra farkı görebildim, çiçekler farklıymış meğerse 😃 buna göre renkli olan daha tatlı canim 😇