Kızlar bebeğim geçen ay bronşit oldu buhar verdi doktor evde ventolin ve cortair yapıyorum geçti gibi oldu ama öksürük Asla geçmiyor aklıma sarımsaklı yoğurt yedirmek geldi 5 ocakta 7.aya giriş yapıyoruz yedirebilir miyim siz sarımsak ne zaman yedirdiniz bebeklerinize veya öksürük için çok iyi birşey biliyor musunuz