kbrsuzen24 dün sabah yaptırdık ama verem aşısı ne hastanede ne devlette yoktu. Diğer ikisini yaptırdık rota virüsünü 3.aya kaydırdık. Dün çok huysuzdu aşıdan iki saat sonra calpol verdim çok hafif ateş oldu, bacaklarını hiç oynatamadı gün boyu, bugün nasıl olur bilmiyorum ama yine keyfi yok gibi çok mutsuz 😞