Merhaba güzel anneler. Size bir sorum olacaktı bu durumu yaşayan var mı aranızda. Benim 9 aylık bir kızım var hiç konuşmuyor. Normalde mama baba dede nene gibi sözcükler söylemesi gerekiyormuş fakat kızımda bu kelimelerden hiç birisi yok. Korkuyorum nedense. Böyle bir durum yaşayan var mı.? Lütfen yardımcı olur musunuz.?