Kızlar merhaba, 4 gün önce sezaryenle doğum yaptım ve sütüm çok az geliyor, zaten oğlum alamıyor memeyi sağım yapıyorum ama yemek kaşığı kadar anca ne versem kar mantığıyla. Cocuk doktoru 30cc mama artı verebildiğin anne sütü diyoe ama, benim oğlum yemeği yedikten 10dk sonra cıldırıyor özellikle aksamları geceleri, aranıyor emzik veriyorum bos olduğu anlayınca cıglık kıyamet. Bazen cok az daha hazırlayıp veriyorum mecbur, doymuyor hani fındık kadardı mideleri🥺 napıcam ben böle sürekli mama da vermek istemiyorum ama memeyi zaten almıyor sağımla çok zor