Semiz-1 2 ay 15 günlük bebeğim var nefes alırken hırıltılı ses geliyor geçende balgam varmış gibi bir ağlaması vardı bu normal mi doktora gitmeme gerek varmı ve bunu geçirmek için ne yapmalıyım bilgilerinizi benimle paylaşırmısınız
Pinpony Semiz-1 burnu tıkalı olabilir annesi serum fizyolojik damlatıp aspiratörle temizlediniz mi hic ??
Kdm Semiz-1 aynı sorun bizde var 24 günlük bebeğim doktor öksürük ve ateş olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Ben burnunu aspiratörle kuru kuru çekiyorum balgam ancak öyle geliyor aspiratöre. Serum sıktığımda balgam gelmiyor bi deneyin isterseniz bebek çok rahatlayacaktır
Semiz-1 Serum fizyolojik sıkıyorum ama aspiratörle temizlemiyorum yüz üstü çevirip sırtını sıvazlıyorum aspiratörler için doktor sakıncalı demişti