yagizinannesiiiiiiiiii Kızlar yaşayan var mı bu agriyo ben 3 aydır kafayı yemek üzereyim gitmediğim doktor klmadi geçmiyor 😔
Serpil51 yagizinannesiiiiiiiiii Zehrzumra Doktor Nöropatik ağrı dedi bana da son durumunuzu merak ediyorum