Melisce Biz kayınpederimin evinde oturuyorduk 2+1 bebiş gelince sığamamaya başladık odasını hala yapamadık o yüzden taşınalım dedik evin etrafı çok iyi her şey bulunuyor diye yine buralardan bakalım dedim eşime. Yan sokakta yeni bina vardı bir günde karar verdik kaçırmayalım diye anlaştık falan eşim kayınpederime evi gösterdiğinde beğenmemiş KUZEY CEPHE ısınmaz güneş görmez demiş bide en üst kat çok moralim bozuldu yanlış mı yaptık şimdi arabamızda satıldı geri dönüş yok😔
Melisce Melisce siz ne düşünüyorsunuz yine de alınır mı ev ? Evin içi çok güzeldi tam istediğim gibiydi
Kerem_k1 Melisce artık en üst kat olması çok fark etmiyor binalarda yalıtım var, kuzey olsa ne olur evler yüzünden güneş alamayan çok ev var. Bir eviniz olacak ne güzel, hiç canını sıkma, hakkınkzda hayırlısı orasıymış birden olmuş güle güle oturun inşallah
Melisce Kerem_k1 inşallah çook teşekkür ederim🤲🏻 Peki rutubet nem olur mu ev ısınmayıp çok soğuk olupta bi bilginiz var mı😔
Melisce Kerem_k1 arabamızda yeni sıfıra alınmıştı eşimle çok duygulandık satarken ben ağladım bile😔 şimdi ev de kuzey cephe ısınmaz ışık görmez falan diyince çok üzüldüm
Selin1234 Melisce merhaba benim evim güneş görmüyor oyuzden isterken biraz fazla yakıyorum benim ki giriş kat yanliz yalıtım yoktu gecen sene hiç istiyordum üstüm deki de yakmiyordu busene yalıtım yapıldı ilk defa evim hamam gibi oldu
Mervew Melisce hangi şehir bazı şehirler çok soğuk sorun olabilir. Trakya da 120 metre kare ev Kuzey cephe 24 25 derece ev 900 doğalgaz ile mis gibi ısındı bu ay
Kerem_k1 Melisce evlerin artık çatıları olduğu için bir yarım kat daha üstünüzde varmış gibi düşünebilirsiniz rutubet olmaz yani zemin kat olsaydı belki diyebilirdim ama en üst katta yağmur almazsa çatı sıkıntınız olmaz. Siz alsığınız evin çatısına bodrumuna bi bakın içiniz rahat eder
Kerem_k1 Melisce araba yine alınır kuzum bak başınızı sokacak mis gibi eviniz oldu, çalışır yine alırsınız arabanızı. Bu devirde ev almak zaten zor siz zoru başarmışsınız.
Tugce2391 Melisce bnce uzulmenize gerek yok bu zamanda artık ev almak imkansız gibi bişey oluyor ilerde düşünemiyorum bile bebeğiniz küçük iken borcu var ise ödersiniz ilerde rahat edersiniz çocuklar büyüdükçe sıra asla gelmiyor eve bence çok ama çok iyi yapmışsınız kuzey cephe sıcaklığı dert etmeyin bı şekilde hallolur kapınıza kimsenin gelmemesi kafanız rahat olarak oturn mutlu huzurlu yuvanizda
Tugcebyrk Canım yeni binaların yalıtımı çok güzel oluyor gayette ısınıyor benim evimde yeni bina pek güneş görmüyor kombiyi düşükte yakmama rağmen kısa kolluyla dururum evde kafana takma böyle ne güzel evin olacak güle güle otur inşallah
Melisce Tugcebyrk gerçekten mi inşallah bizimde öyle olur bende çok korktum buz gibi olur deyince. Biz olsak neyse ama bebeğimi düşündüm😔 çok teşekkür ederim 🤲🏻
peanutbutter Melisce hangi katta olduğu önemli değil pek ama cephe evet önemli. Kayınpederiniz haklı. Keşke büyük olarak danışsaymışsınız. Hem üst kat hem kuzey cephe bir de alt komşunuz doğalgazı yakmazsa kış sert geçer biraz o evde.
Melisce peanutbutter kayınpederim ev işine sıcak bakmıyor onların alt katına taşınmamızı istiyor o yüzden😔
Zey-yus50 Melisce içi planı vs güzelse kuzeyde olması sorun değil bence yani benim evim güneyde yazın aşırı aşırı sıcak oluo Buda rahatsız edici yazın serin olur eviniz rahat edersiniz kışında üç dört ay olmadı biraz fazla yakarsınız
Melisce Zey-yus50 iç planı güzel çok kullanışlı geldi bana🥰 Kışın artık biraz fazla yakarız ısınsın yeter ki🤲🏻
marscicegi Melisce ooo onun derdi başka cephesi falan bahane siz siz olun o evi alın altına da sakın tasinmayin
Leyla0613 Melisce bizim evde kuzey cephe gerçekten güneş görmüyor ama şuda önemli önü boşmu binanın bizim bide dibimizde daire var oda engelliyor. Yalıtım oldugu için asla soğuk değil en kısık ayarda hamam gibi evim. Birde bence aslaa üzülmeyin ev alıpta zarar eden tek bir insan görmedim. İlerde satar daha içinize sinen bir ev alırsınız en kötü bir yılda belki 2 katına çıkıcak evin değeri
Melisce Leyla0613 evin önü açık evet nasıl olcak ısınır mı bilmiyorum inşallah ısınırız sizin için çok sevindim evinizin sıcak olmasına🤲🏻 Peki hiç mi güneş görmüyor hep loş gibi mi evin içi karanlık mı yazında mı öyle oluyor😔
Leyla0613 Melisce bizim dediğim gibi resmen dibimizde bina var o ışığı komple alıyor yazın biraz daha iyi ama kışın baya karanlık sizin evin önü açıksa öyle olmaz sadece çok aşırı güneş almaz eski evimde de güneşten stor açık oturamıyorduk resmen sauna gibiydi o yüzden boşverin aydınlık olduktan sonra sorun yok çok güneş almaz sadece hayırlı olsun Allah evi olmayan bizlerede en yakın zaman da ev almayı nasip etsin. Ben olsam takmazdım
Melisce Leyla0613 anladım Güney cephede çok kullanışlı değil o zaman güneşten oturamadıktan sonra. Çok teşekkür ederim Amin inşallah Allahım herkese nasip etsin bu fani dünyada sıcacik bir yuva .. 🤲🏻❤️