16 haftalık gebeyim. 2 gündür ciddi anlamda çok sıkıntılar yaşıyorum.
2 gündür hiç bişey yiyemiyorum sinirden. Toplasan 1 öğün bile değil. Karnım ağrıyor artık ama istesemde olmuyor yiyemiyorum. Bebek için bu dönemde sıkıntı olur mu? Teşekkür ederim yanıtlayanlara k bakmayin