Baska bir doktora gidin. Alerjisi olabilir. Mikroskop altında incelenen anne sütü ve mamadaki antikor sayısını izleseniz üzülmezsiniz. Mamaya karşı değilim. Ama bebeğin anne sütü gibi mucizeyi emerken,zorunda kalmazsan neden mama veresin. Büyüklerin sütle derdi ne anlamıyorum. Doymaz,büyümez,kilo almaz,yaramaz. Onların çağında değiliz çoğuda pekte bilgili değil zaten.