Biri 2 yaşında kızım 1 yaşında da oğlum var 4 aylıkken hamile kalmistim o süreçte bende aynı düşüncelere kapılıp bebeği me haksızlık ettigimi düşünüp cok aglamistim ama şuan da iyikide olmuş diyorum birbirleriyle oynuyorlar zorlugu oluyor ama guzel emin ol uzulme ilerde sevineceksin buna😊