Zynpasll kiloya şu yönden takıyorum.sağlıklı büyüyemez gelişmez diye korkuyorum. Yoksa sıkıntı değil. Kızım aynı ben zaten. Bende böyleymişim. O kadar enerjik bu kadar az yemeğe.. vw gelişim olarak da önde. Emekleme, sıralama, taklit etmesi, birçok kelimesi, belli başlı hareketleri yapıyor olması… yine de korkuyorum.