Sldmrt Agaclargibi evet artık insanlar kargo parası yüzünden almıyor. Kargo parası vereceğime üstüne koyar yakınımdan alırımm diyorlar haklılar da.
spagettiii Agaclargibi evet ya bende uzun zamandır bişey almıyorum elimden geldiğince düşük tutmaya calısıyorum rakamları 😔
Birdurummuvar Agaclargibi herşey olduğu gibi özel kargo fiyatları da çok uçuk. Arkadaşm bbepi e takım gönderdi birde oyuncak felan verdiği kargo parası aldığı hediyeler kadar vardır Galiba 🤦♀️
AselBebekveAnnesi Agaclargibi saticidan para kesildiği için malum onlar da fiyatları yüksek tutuyor eee bi de ustune bu kadar kargo ücreti olunca almak mantıklı değil git mağazadan sıfırını al yani daha mantıklı
Agaclargibi Sldmrt aynen nerdeyse sıfıra yaklasti rakamlar satıcıdanda çok kesiyor oda eline birşey kalsın diye pahalı fiyattan vermeye calisiyor
Agaclargibi AselBebekveAnnesi öyle oluyor zaten mesela vakiki de beğendiğim montu almak istedm dolapta 270e geliyordu lcwde indirime girmiş bir de kuponum vardı 180e aldm hemde sıfır