elifinannesi95 PTT kartiniz yoksa sağ üst köşede hesabıma aktar yazıyor ordan aktarabilirsiniz galiba benim kartim var oraya geçiyor direk Haziran ayına kadar devam edeceği için kart almanızı tavsiye ederim daha kolay oluyor Vakıfbank ziraat PTT atmlerinden cekebiliyorsunuz