****merhaba arkadaşlar 5 aylık kızm var doğumdan sonra ki ilk adetim oldum fakat ikinci adetimde gecikme oldu bu durumu yaşayan var mı ar ra adet sancıları gibi ağrım oluyor ama ortada bişey yok tedirginim sizlerde bunu yaşayan oldu mu normal bir durum mu