serplgktg25 kızlar merhaba oğlum biberonunda dört saat beklemiş mamasını içmiş yatagın üzerindeydi uyanmaz diye düşünüp almamıştım. az bi mama kalmıştı kalkıp kalanını içmiş oda soğuk sıcak değil ama bozulma ihtimalide var korktum bi sıkıntı olur mu ki
sevimaskn Hiçbişey olmaz bi kereden hemen bozulacağını sanmıyorum sadece besleyiciği vitaminleri kalmaz