iremnazshn arkadaşlar bebeğim 10 dakikadan sonra emerken bırakıyor ama 15 saniye sonra ağzına verince tekrar emiyor sonra tekrar çıkarıyor tekrar emiyor ben doyduğunu bir türlü anlayamıyorum delirmek üzereyim
muserrefasaf iremnazshn Aynı sorunu bizde yaşıyoruz söylediklerini okurken bu benim oğlum dedim. Doktora söylediğimde dünyayı 4.ayda keşfettiğini ve besinin nereden geldiğini anlamaya çalışıyorlarmış. Neden sonuç ilişkisi olarak. Eğer zaten çok ağlarsa memede açlık olduğunu hissederseniz. Kilosu diğer aya göre düşük veya 100 200 gram aldıysa doymadığını anlarsanız
3310umbozuk Sesten dış etkenlerden etkileniyorlar bu aylarda genelde, kızım ablası gelince anında bırakıyor emmeyi ona odaklanıyor, veya telefon vs çalınca. Sessiz ortamda emzirin sütünüz bolsa 15 dakika güzel bir süre aslında