Csknaz
oğlum 17 aylık dede, baba, bay bay, hadi, gel, aç, abla, eslem(kuzeninin adı) dayısına ‘da’ canı yandığında acıdı suya ‘bü’ diyor . hayvan sesleri olarak köpek, kedi, horoz, eşek, kurbağa sesi çıkarıyor. bu aya kadar anneyi iki üç kere söylemiştir her gün söyletmeye çalıştığım için inadına söylemediğini düşünüyorum. her çocuk farklıdır çevremde ki çoğu erkek çocuğu geç konuştu benim oğlumunda erken konuşacağını pek sanmıyorum 😁