Arkadaşlar merhaba. Çok üzülerek bir konu açmak istedim tabii her halimize bin şükür ama huzursuz oldum. 2,5 aylık bebeğim var çevremdeki aynı ayda olan bebekler susmak bilmezken ben küçük bir aa sesi duyunca aklım gidiyor. Gün içinde bazen sesini duyuyorum o da aa diye o kadar. Genelde sakin,oyuncaklarına bakıyor elini bacağına hızlıca yete çarpıyor dudağını büzüyor ama o kadar. Sürekli konuşuyorum,doğduğundan beri.. ama başka bebişleri görünce aklım takılıyor.. bu durumu yaşayan oldu mu acaba..