Kızlar iyi geceler 6 ay aşımızı vurulduk bugün sağlık ocağında akşama doğru ateşimiz Çıktı şimdi uyuyor ama sürekli benim yanımda olmak istiyor tetikte yatıyor yani bide ıkınıyor ateşi 38 calpol verdim uyudu ama ilk kez bi aşıda böyle bişey başıma geliyor yardımcı olucak olan varmı acaba 😭