Kozlar selam 19 ay önce sezeryan doğum yaptım ve doğumdan beri sağ kasığımda tam dikişin bittiği yerde ağrı yaşıyorum. Ve hatta basen ayağıma kadar vuruyor. Eşimle beraber olurken de ağrısını sadece sağ tarafta hissediyorum. Tam dikişin bittiği yer içten. Bu problemi yaşayan var mı