Sldmrt Senaoz21 bişeyde dokunmuş olabilir Allah korusun ama bu ara uyuz salgınj var uyuz da olmuş olabilir çünkü bebeklerin genelde ellerinde çıkıyormuş ilk olarak :( bi doktora götürmenizde fayda var
Senaoz21 Bı bakarmisiniz sadece elleri böyle birşey mi isirmis alerji mi sürekli verdiğim şeyler veriyorum birşeye alerji olmadı su zamana kadar
birkedibirdorukannesi Senaoz21 net bilgim olmadığını belirterek söylüyorum ki el ayak hastalığı denilen bir durum var aklıma o geldi
Zsnbr Senaoz21 bizimde ayagında böyle olmuştu 2 güne geçmişti kontrol et sürekli vücudunun heryerini başka yerlerde cıkcak mı diye
Zsnbr Senaoz21 yok ya saçma salak şeyler ddi doktor. Yok el ayak hastalığı ddi bitanesi. Sonra başka doktor bişey dokunmuş ddi zaten 2 güne geçti