Kızlar merhaba. Kayınvalidemin orda kızımı kedi tırmaladı. Kedi şuan gebe ve bebekliğinden beri kayınvalidemin bahçede duruyor. Yani onlar bakıyor ama sokak kedisi sonuçta ve kızım da kedileri çok seviyor. Defalarca söylüyorum elleme kucağına alma vs diye ama dinlemiyor. Bugün burnundan tırmaladı ve kanadı biraz. Bir kaç doktor ve veterinerle görüştüm. Sıkıntı olmaz ama yine de riske atmayın dediler. Gittik acile ve kuduz aşısı yok dedi doktor ve enfeksiyona yönlendirdi yarın için. Kediyi gözlemliyorum ama yine de içime bir öküz oturdu. Stres yapıyorum ve nasıl aşı olmaz hayret ediyorum. Resmen başımızın çaresine bakıcak duruma geldik. Sizinle paylaşmak istedim biraz içim rahatlar belki😣