12Ayse Kızlar 12 de bebegim yataktan düştü 6 aylık kaldırdım hemen babası susturdu çok fazla anlamadı sonra oynadık güldü hareketleri iyiydi ama çok korktum birsey olur mu hastaneye gidicem bayılma çok kusma olursa bide size sormak istedim
Kuzularinanasi 12Ayse gecmis olsun.en az 3 4 saat uyutmayin.ne olur olmaz bence acile gidip doktora da gosterin
Wolverine 12Ayse Kusma gözlerde kayma bulantı anormal bir davranis, ağlama gibi durumlar oluşursa gidin mutlaka. Yüksek bir mesafeden mi düştü? 40cm altı düşmeler için bunları söylüyor genelde doktorlar.
12Ayse Avakado1 götürsemde orda beklicek doktorunu aradım kusma bayılma gözlerde kayma büyüme filan okursa getir dedi
12Ayse Wolverine bu mesafeden düştü gözlerde kayma büyüme kusma bayılma yok eskisi gibi suan normal hali
merhabacanim 12Ayse çok geçmiş olsun yüksek bir yataksa önlem amaçlı kusma vs beklemeden gidip bir film çektirin içiniz rahat etsin derim.
_Ozgum6658_ 12Ayse çok yüksek yerden mi düştü kusma olursa hemen götürün ama.bayilma da var diyorsunuz aklınız da birşey kalmasın en azından röntgen çekilir çok geçmiş olsun
HelenKptn Benim kızım 13 aylık oldu ama bnde yataktan çok düşürdüm allaha şükür bişi olmadı takip ettim ilk zamn birde uyutmamaya çalştım bi kaç saat çocuktur illa düşüyo dediğin gbi belirtiler olmazsa korkma 🙂
Nwrhzlmsf 12Ayse düştüğü yükseklik kendi boyundan yüksekse kontrol altında tutum ama alçaksa hic korkmayın düşe kalka büyüyecek minnoşlar 💚
Birdunyabircennetannesi 12Ayse 2 saat uyutmayin gözlem yapın Kusma göz kayması uyku hali anormal durumlar görürseniz götürün geçmiş olsun
Birdunyabircennetannesi 12Ayse O zaman götürmenize gerek yok diye düşünüyorum. Çünkü Allah korusun bir sıkıntı olsa belirti verirdi ☺️ Geçmiş olsun