Kbrky52 2 ay 5 günlük kızım. En erken 2,5 saatte bir 100 cc içiyor , geceleri 4 saati falan buluyor ( sadece mama veriyorum sütüm olmadığı için )
minikoglummmmm Hasretela 150 mi içiyor MAŞALLAH ama bebeğiniz küçük neden üç saate bir besliyor sunuz kırkı bile çıkmamış
YAlpYEge Aysegulundefnesi ben şuan 50-60 ml veriyorum gündüzleri öncesinde emziriyorum sonra mama veriyorum bazen doymuyorlar ekstradan 30 ml daha hazırlayıp veriyorum ikiz oldukları için sütüm yetmiyor 1,5-2 saatte bir besliyorum zaten onlar uyanıp ağlıyorlar
Aysegulundefnesi YAlpYEge ya benim bebeğim 4 aylık emziriyorum ama çok çabuk uyaniyo bazen 10 dakkada bir bazen 1 saatte bir en fazla 3 saat uyuduğu oliyo oda çok nadir uyku düzeni bir türlü oturtturamadim çok zorlanıyorum
Bediaa Bebeğim 2 aylık oldu tam ama hastalandı hastanede yatıyoruz 10 gündür hiç yemiyor sadece mamayla besleniyor.2 saatte bir 60 nadiren 90 yerdi şimdi 30 ml ancak zar zor iştahının açılması için napabilirim çok üzülüyorum 🥺😔
Miniktirtillarim Hasretela benimkide 2 ay 21 günlük canim 4 saatte bir 120 iciyor öncesinde meme veriyorum ama sütüm az. Dun tartildi 5 kilo cikti tam sizin dogum kilosu neydi acaba
Hasretela Miniktirtillarim Benımkı karışık canım 2830 doğdu enfeksiyon dan yırmı gun yattı suanda nerdeyse 6 bucuk kılo toparladı cok şükür boyu 57cm
Totoroo 2ay 5 günlüğüz. 90 cc mama veriyorum 3 saatte bir fakat arada benide emiyor bir meme bir mama gibi gidiyoruz. Doktok eğer doymazsa 120 cc verebilirsin demişti. Kusma problemimiz olduğu için daha fazla vermiyorum. 100cc yazan olmuş 30 ve katları şeklinde hazırlanıyor mama siz nasıl o şekilde veryorsunuz? Fazla yapıp içinde mi bırakıyor anlamadım
YAlpYEge Aysegulundefnesi gündüz uyku düzenini bende oturtamadım ikiz oldukları için ama sadece gece uyku düzenini oturttum hiç sallamıyorum hiç kucağıma almıyorum gece boyunca 3 kez yada 4 kez acıktıkları için uyanıyorlar mamalarını verince hemen geri uyuyorlar