Burceee Usnac1995 Yok hayır, tam tersine. Beklediğinizden daha kısa süre kullanabilirsiniz. :) Şimdiden yedi kiloymuş zaten. 8,5-9 kilodan sonra 4 numara küçük gelebilir.
kayraninannesiiii Melagle yaaa öyle mi ☺️ en son 6300 dü ama sünnet olduğumuz için 4. Ay kontrolüne daha gidemedik ☺️ sizin ki kaç kilo?
Melagle kayraninannesiiii geçmiş olsun bizim de 8 civarıdır şuan daha kontrole gidemedik geçen ay 7 gelmişti
Burceee Usnac1995 O açıdan öyle. Ben yaşına kadar kullanır en az diye düşünmüştüm ama birkaç ay ancak kullandık :)
Ecenin_Annesi29 Melagle e tabi hepsine göre daha iyi daha cok emizi bazen gece onu takiyorum mesela iyi oluyor
dreamila Usnac1995 4 numara benim kızım 7 buçuk kilo kullanıyorum ama 9 kiloya kadar kullanır diye ,4 stokladim
hunilimomm Melagle 4 aylık baby turco 4 numara kullanıyoruz her ay değişiyor şimdi 5 nuamra sipariş edicem
kayraninannesiiii Melagle çok şükür bizim ilk gün biraz ağrısı oldu , ikinci gün şişme vardı ama ağlama vs olmadı. 3ve 4 gün normal yaşantımiza döndük şükür. 10 gün kremleri var sadece