Melagle Anladım, acaba ben mi küçük kullanıyorum dedim de. Ama normalmiş kilosuna göre, şimdi siz 7 kilo deyince. Bebeğim de 8 kilo civarıdır artık, yakında kontrole gitmedik. Bizde genelde tam beden de iz yapıyor çünkü düzgün bağlayamıyorum bir türlü, bebeğim hep tepiniyor veya bağırıyor bez değiştirirken.