Alimmihrim oyun olarak gördüğü icin yapıyordur merak etmeyin zamanla bırakıyorlar oğlum şuan 1 yasinda 11 aylikken cocuk dr.muzda bende otizimden suphelendik psikiyatriye getirdim. Dönen seylere ilgisi vardı hatta kendi etrafindada dönüyordu, bay bay yapmiyor, el sallamiyor, alkis yapmiyor, oturdugu zaman sag sola yada öne arkaya dogru sallaniyordu kendi kendine oyun oynuyordu. Psikiyatriye gittigimiz zaman dr.muz karsisina alip birguzel oynadi seslendgi zaman ismine bakiyor oyunlara karsilik veriyor degisik oyunlar degisik sesler ilgisini çekiyor ve tepki veriyordu göz teması da güzeldi. Dr.muz otizim olabilecek en son cocuk diyebilirim dedi isine geldigi gibi davraniyor her dönen yada sallanan cocuklara otizim diyemeyiz sahsen benim bile sandalyemde dönmeye yada biseyde sallanmaya zaafim var onuda öyle düşünün demisti.