Bebekom22 benim bebeğim 2 ay 10 gunlukken reddetti ben sadece anne sütü veriyorum sagip veriyordum dediğiniz gibi onu dahi jstemiyordu kaşıkla da almıyordu, ben meme reddi olduğunu geç anladım çünkü hastalık atlatiyordu bebeğim, gündüz hiç veremiyorum sadece gece alıyordu çişini rengi kiremit rengine dönmüştü, gündüz uyku arasında vermeyi denedim 10 gün oluyor hala geçmedi ama daha iyiyiz gececek merak etmeyin çok zor biliyorum sabredin uyku arasında besleyin ve asla istemediği zaman zorlamayın çünkü reddi artiriyor