Bebeğim 2 ay 1 haftalık neredeyse 1 buçuk aydır 10 günde bir yapıyor kakasını ve doktorlar normal dediği için hiç kasmıyorum açıkcası bu kadar evet çocuğum huzursuz meme reddi yaşıyoruz sancıları mızmızlıkları kucağımda zıplayarak emzirme plates topunda zıplayarak emzirme sakinleştirme yapıyorum ama bunları hiç kakaya bağlamıyorum eğer kakasını 10 günü geçik yapıyorsa stres yapın relax olun biraz bence kendinizi yıpratmanın hiç bir manası yok bilmiyorum sizin bebeğinin kaç günde bir yapıyor her bebek çok farklıdır tabiki yine allah yardımcınız olsun çaresizlik çok zor ama sabun tarzı şeyler lütfen yapmayın çok zararlı