Bir arkadaşım sezaryen doğumdan 1 sene sonra adet olmaya başladı ben ise 39. gün adet oldum. İkimiz de emziriyoruz. Hepsi olağan yani. Hamilelik şüpheniz varsa test yapsın aklınız kalmasın. Çünkü adet görmüyor olmak da hamileliğe engel değil. Bi tanıdığım da o şekilde hamile kaldı peşpeşe.