gocebebirbayan Kızlar kullananınız var mı? Gerekli mi? Kullanan arkadaşlarım , kaç aya kadar kullandınız?
minnosanne0 gocebebirbayan dönene kadar kullandım yanınızda kimse yoksa tavsiye ederim. Benim hiç kimse yoktu kafayı yemek üzereydim aldım. Kakasını da rahat yaptı ben işimi yaparkende uslu uslu durdu.
Eliz13 gocebebirbayan ben çok kullandım Ekim ayağım olmuştu nerdeyse bebek oturmaya başlayınca sıkılıyor 5 ay kullandık orda uyudu hep gündüz
sunshinee gocebebirbayan Ben de öneriyorum gerçekten kurtarıcı oluyor. Bebeğim henüz 39 günlük ama gün içerisinde gerçekten elim ayağım oluyor bazen yemek bile yiyecek vakit bulamıyorum ona koyduğumda sakinliyor ve duruyor banada az da olsa vakit kalmış oluyor.
gocebebirbayan minnosanne0 kvalidem ama çok kullanışlı görünüyor. Alsam mı sizce 2 aylık şuan bebeğim yoksa boşa para mı vermiş olurum
minnosanne0 gocebebirbayan bende 40çıktığı gün aldım 5 aylık olduğunda memlekete gittim otobüsle gittiğim için götüremedim 4 ay kullanmış oldum letgodan 2. El almıştım sıfırına kısa süre için para verilmez ama 2. El bulursanız temizinden alınabilir sizde 4ay anca kullanırsınız.
sunshinee gocebebirbayan Kusura bakmayın geç gördüm. Biz hepsiburadadan almıştık ancak orada ilan yayından kaldırılmış o yüzden trendyol linkini gönderiyorum 🌸 https://ty.gl/9d3f08b9tp