kkkkkkk1 Kemer değil de yastık var. Kolik bebek annesi olarak elim kolum oldu. Onu karnına, sıcak su torbasını da ayağına koyuyorum. Bir de gaz masajı yapınca biraz rahatlıyor. Çok şükür şu an gaz sancımız pek kalmadı ama olunca yine kullanıyorum kiraz çekirdeği yastığını