Merhabalar 😊 Benim bi sorum olacaktı 😑 Oğlum 2 Ay 10 Günlük oldu. Eşim ve ben oğluma koyduğumuz isimden çok pişman olduk. Çevremizdende olumsuz tepkiler alıyoruz. İki isim koyduk ve birbirine uymuyor. İki isminin yerini değiştirmek istiyoruz. 2 buçuk aylık oldu tabi kimliği bile var oğlumun yani. Bu saatten sonra isim değişikliği mümkün müdür? Geçerli bi sebebimizde yok yani, beğenmiyoruz uymuyo. Oğlumun adı belliydi en başından beri, her yerde adı o şekilde geçiyodu emzir zinciri vs. yaptırmıştım. Doğum yaptığımda bile o şekilde sevdik oğlumu. Taa ki doğum belgesini hastane verdikten sonra eşim nüfus müdürlüğüne gidince beni aradı, o anda değişti. Benimde ağrılarım vardı çok önemseyemedim o anda, nasıl istersen öyle olsun demiştim eşime. O da farklı isim koydu. Evet geçerli bi bahanemiz olmadan değiştirebiliyor muyuz? Değiştirebiliyosak ne yapmamız lazım?