tazeannecikk2605 tüketici hakem heyeti sizi haklı bulmuş eşimin telefon konusundada böyle olmuştu teknosaydı tabi bizim ki biz soruşturmuştuk süreç böyle işliyormuş onlarda kendince dava açıyormuş sonuç olarak teknosa bize sıfır telefon vermek zorunda kalmıştı yani sizde kazanırsınız inşallah ☺️