HMtesnmhll Selam kızlar sezeryan göbeğinizi nasıl yok ettiniz korse kullanan varmı ne kadar süre kullandınız yada yemenize de dikkat ettiniz mi ???
CeGUZ HMtesnmhll Ben acıdan hiç bi şey yapamadım 29 güne girdik taytı bile yeni yeni giymeye başladım göbek aldı başını gitti bu saatten sonra bi şey yapılır mı ben de bekleyim burda 😄
KumsalAda2 HMtesnmhll doktorum bana korse önermedi ne yapcam bende bilmiyorum ya 10 gün oldu sezeryan olalı
[silindi] HMtesnmhll bebeğim 6 aylık maalesef hala lömbür lömbür duruyor 😂 bence korse tek çözüm ben uşengeçliğimden takmadım ama başlayacağım çünkü gitmiyor göbek 😂
ozlemmm Ya bende diastesis rekti oluştu, o yüzden herhalde hamilelik öncesinden bile zayıf olmama rağmen karnım inmedi. Spor diyorlar da bence tek çözümü ameliyat
sessizizleyici [silindi] benimde 6 aylık aynı sekilde bu saatten sonra taksak toparlar mı hoş aldımda takmadım 😢
[silindi] sonbahar3 evet başladım şuan gün içinde takın en fazla 2 saat fazla durması iyi değil çünkü aslında geç oldu takmam ama faydası olacaktır inanıyorum