nilmur0 Kızlar kızım 3 aylık 20 gündür sadece anne sütü alıyor kilo alımı iyi diye bıraktık mamayı ancak 2 gündür göğüslerim boş gibi çocuk emiyor yutkunuyor da ama eskisi gibi değil. Mama yapıyorum içmiyor aç olsa içer dimi. Nolur bana akıl verin. Dün akşam da yaptım içmedi ama 5 saat uyudu aç olsa uyuyabilir mi. Ya da biberonu mu unuttu garip geldiği için mi içmiyor oynuyor
Deletedmom277 nilmur0 göğüsleriniz belli zamandan sonra sönüyor öyle taş gibi olmuyor. Terbiye oluyor göğüs . Sıktığınız da süt geliyorsa sütünüz vardır. Aç olsa uyumaz diye düşünüyorum
FHKK nilmur0 Aç olsa uyumaz canım çığlığı basar 😊 Ayrıca göğüsler zamanla sönüyor süt üretiyor, üretmiyor diye yanlış düşünme ☺
nilmur0 Deletedmom277 sütüm fışkırıyor her sıktığımda ama kafaya takmaya başladım ne bileyim :( aç olsa 5 saat uyuyamaz dimi
AselRuveydam_12 Sütünüz azalmadı terbiye oldu göğüsler 0-3 ay arası göğüsler terbiye olur bol bol emzirmeye devam edin aç olsa durmaz zaten☺️
nilmur0 AselRuveydam_12 ay inşallah öyledir ya içim rahatladı biraz da olsa. Çocuk aç olsa mamayı içer. Acaba 3 saat sonra uyurken mama vermeyi mi denesem diyorum
Deletedmom277 nilmur0 Daha ne istiyorsun sende maşallah işte. Benim göğüslerim 3 aydan sonra yumuşamaya başlaşmıştı ama sütüm vardı ki 15 aylık hala emziriyorum Allah’a şükür. Bunları dert etme aç olsa uyumaz ağlar mız mız olurdu
nilmur0 Deletedmom277 çok şükür ya allah razı olsun. Hepimize bol sütler. Bu hafta içi götürürüm kilo için yine bakarım bi kilo alımına 🥰 çok sağol
nilmur0 Deletedmom277 çok şükür ya allah razı olsun. Hepimize bol sütler. Bu hafta içi götürürüm kilo için yine bakarım bi kilo alımına 🥰 çok sağol