Merhaba kızlar 2,5 aylık bebeğim 2 gündür emmiyor. Ne denediysem olmadı. Hiç bir yöntemi kabul etmiyor. Uykusun da bile denedim hemen uyandı. Bu yüzden sağıp biberonla veriyorum. Emziğini de çok seviyor bana hem emziği bıraktıracak hemde memeyi kabul ettirecek bir yöntem önerin lütfennn çok üzülüyorum 😔