Geceist Aleynaa1 ben aldım kullanıyorum 2 gündür sırtına gögsüne sürüyorum öksürük için 1 damla da içiriyprum ama benim bebeğim 6. 5 aylık küçükçe içirme sırtına gögsüne sür ateş varsa ayak altına sür
bumbusannesi Aleynaa1 udihundi yagini burnuna serum suyuna karistirip temizliyorum ve resveratrol ile karistirip veriyorum
Mavi2020 Aleynaa1 udi hindi yağını ateş düşürücü ağrı kesici bogaz iltihapı diş dönemi zamanlarında kullanıyorum çörek otu ise öksürük alerjik durumlarda günde bi tatlı kaşığı
Aleynaa1 Geceist çok öneri gördüm ıstagramda bebeğim şuan hasta öksürüyor öksürükle birlikte kusuyır bazen burnu akıyor . Nasıl şifasını bulabilirim diye merak ediyorum. İlaç antibiyotik kullanmamıza rağmen geçmiyor 😒
Geceist Aleynaa1 benim de aynı bildiğim kadarıyla udi hindi yağını ayak altına sürüp çorap giydiriyor lar da net bilmiyorum biri açıklasa keşke
ikicanpareannesi Benim bebeğim de 6 aylık kullanabilir miyim bende var büyük kıza kullanıyorum normalde ama