Merhaba, 3 aylıktı bebeğim kasım ayında cok fena hastalandım düşmeyen ates, titreme, vücut agrısı, burun akıntısı ve öksürük doktora gittim 2 gün üst üste serum yaptılar ve antibiyotık kullandım bir hafta ve doktora üstüne bastıra bastıra sordum emzirmeye engel mi diye hayır dedi. Hamileyken ve emzirirken farklı oluyor dedi. Gönül rahatlıgıyla emzirebilirsin dedi. Bende emzirdim