Kızlar merhaba sizlere bişey danışmak istiyorum normal doğum yaptım 3 ay 20 gün oldu Masallah güzel geçti bide çok zayıftım herkes sen nasıl dogurdun işte şu şu bile doguramadi sen normal dogurdun fln bide bizim sülale de kuzenlerden tek ben normal doğum yaptım en zayıf benim diye beni çelimsiz gördüler doguramazsin dediler dogurunca sürekli nasıl doğurdu o bile doğurdu dediler nazara mi geldim bilmiyorum aşırı baş donmem var kanım çok düşmüş ilaçlar bile yetersiz kalıyor son 1 aydır böyleyim bu iki gündür kalbim duracak gibi oluyo nefesim daraliyo sanki bayılıp geri geliyorum gibi oluyo korkuyorum bu neden olabilir kamsizlkktan olabilir mi kendimi çok kötü hissediyorum 😞