Kızlar bebeğim 18 aylık öncelikle gece emzirmesini bıraktırma kararı aldım çok fazla uyanıyordu bazen emse de geri dalamayıp uyanıyordu tamamen emerek uyuyordu bir eliyle de diğer göğsümün ucunu oynuyordu canım açıyordu baya bir süre tuttum kendimi en son uykuya geçme süreleri de iki saatleri bulunca bir gece karar verdim uyandı meme uyudu dedim oynadım kafasını dağıttım bir şekilde atlattım geceyi ikinci gün ağlamalı geçti oda tamam gecelerimiz ağlamalı oyunlu bir şekilde uykuya döndürdüm sabah emziriyordum dördüncü gün kafası karıştı gibi hissetim uyumak istemedi asla daha çok ağladı annemle teyzemle film konuşurken bu böyle olmaz çocuk anlayamadı sen gündüzü de kes iştahsız bir bebekti hem yemek yer filan diye düşünürken bir am mantıklı geldi kestim bugün ikinci gün göğsüm şişti ağrıyor her neyse sabah oyalaması kolay meme acımış annecim diyorum öpüp sarılıp bay bay meme diyor içim kopuyor bir anda verdiğim için mi bu kararı bilmiyorum aslında güzel gidiyor ara ara ağlayarak istiyor ama benim içim gidiyor daha emsemiydi neden bıraktım ki ben hiç hazır değilmişim filan bşr yandan kabullenmesi de işte diyorum o da hazırmış çok da zorlamadı ama kafam çok karışık oturdum ağlamaya başladım haksızlık mı ettim bu duyguyu bırakan her annemi yaşıyor geçecek mi bu his aramız daki bütün bağlar kopmuş gibi hissediyorum 🥹 yazılar okuyorum çoğu iki yaşimda bırakmış ben niye beklemedim ki diyorum kendi kendime içim içimi yiyor