Mrvebyds Merhaba kızlar oğlum 2,5 yaşında bebekken emdiği sütü mamayı kusardı. Özel mama kullanırdım hatta. Büyüdü birşey içtikten sonra oyun oynasak mesela çok güldüğünde kusuyor. Bu reflü mü? Doktora götürsem bir tedavisi veya ilacı var mı? 🫣
kayraninannesiiii Mrvebyds ay biz de 4 aylığız aşırı heyecanlandığinda çok güldüğünde çok az çıkarıyor genelde mama yedikten sonra oluyor ama ben de sorucam bunu doktora 😓