Masal-33 çorapla uyutmak iyi değil, lastikleri sıktığı için kan dolaşımı yavaşlıyor. Ben kızım 9 aylık olana kadar, yani patikli alt bulana kadar kızımı geceleri patikli alt ile uyuttum, sonra uyku tulumu aldım, içine biraz büyük ince pijama giydirip onu parmak uçlarına kadar çektim, üstüne de uyku tulumu. Ayakları ince pijamanın içinde kalıyordu, üşümüyordu. Şu an 2,5 yaşında bu kış sanki daha soğuk oluyor, uyuduktan sonra beline kadar orta kalınlıkta bir battaniye örtüyorum, bunlara benzer çözümler bulabilirsiniz belki