Yasemin-35 İkiz bebeklerim 13 ay 20 günlükler. Bazen direniyorlar uykuya. Ama normalde de uykuları şahane olmadığı için anlayamıyorum. Siz tek uykuya geçmek istediğini nasıl anladınız bebeğinizin? Kaç ayda geçirdiniz?
papatyaannee Yasemin-35 13. Ayda sinyal vermeye başladı. Ara ara tek uyku ile günü bitirdi. Bazen 2 uyku yaptı. 2. Uykuya direndi çoğu zaman. 14. Ayda direkt tek uyku ile devam etti o aydan beri hep tek uyku yaptı.
BilalCivan Yasemin-35 13. Ayda ikinci uykuyu uyumak istemediği için teke düştük. Kolay adapte oldu. Her gün uyku saatinde mamasını verip emzigiyle yatağına bıraktım uyudu. Şuan 17 aylık hala öyle uyur
Yasemin-35 papatyaannee Ben anlayamıyorum isteyip istemediklerini, nasıl karar verdiniz, tek uyku düzeniniz nasıl oldu? Sabah kalkış, öğle uykusu ve akşam yatış? Yemek saatlerinizi nasıl güncellediniz?
papatyaannee Yasemin-35 kızım 9-10 arası kalkıyor kalkınca kahvaltı yapıyor. Daha sonra gün içinde acıktıkça 3-4 saatte ara ana öğün gibi devam ediyorum. Acıktığında bebeğim söylüyor. Öğlen 2-3 arası öğle uykusu akşam 10-11 arası yatış
bisenakillisinzaten Yasemin-35 2. Uykuya çok direniyordu uyumuyordu zaten. Sabah uyandıktan 4 5 saat sonra ilk uykusunu yapıyordu. Uyandıktan 6 7 saat sonrada gece uykusuna geçiyor
papatyaannee Yasemin-35 Öğle uykusu 2 ile 3 saat arası değişiyor önceden de 1 er saatti 2 uyku yapıyordu aynı saate geliyordu şimdi daha uzun uyuyor tek uyku yapıyor
Yasemin-35 papatyaannee papatyaannee çok teşekkür ederim Umarım bizimkiler de teke düştüğünde uzun uzun güzel güzel uyurlar