Bebeğim 7 ay 22 günlük 3 aylıkken meme reddi yaşadık ve sonrasında sütüm azaldı bütün mamaları denedim fakat sevmedi biberon da tutmadı kaşıkla vs 5. Aya kadar geldik mama da içmediği için ek gıdaya erken başladık fakat hiçbir şeyi severek yemedi sürekli ağlayarak besleniyor. Mama da içmiyor sadece emmek istiyor. Bu ay kilo almamış moralim çok bozuk beslenme saatlerimiz işkence gibi geçiyor ona acıyorum kendini helak ediyor saatlerce aç kalsa açlıktan ağlamaz çıldıracağım