Ballkizimm malesef ben direk işleme başlamadan deneme atışı yapıyorum dediğim gibi kıl kökü sarı beyaz olanları görmez boşuna işlem yapılır, oyuzden sonuç alamamışsınızdır. Bütün makinalar aynıdır eskiden acı olarak çok yüksekti şuan buz olayı çıktı ancak işlemler aynı yine faydası olmaz malesef. Birtek igneli epilasyon olur oda bütün bölgelere uygulanmıyor.