Lidyalove Kızlar merhabalar bugün sabah verem aşısı olduk. Sabahtan beri bebeğim çok huzursuz sürekli emmek istiyor ve sürekli kusuyor. ateş olmadı ama acaba ağrısı var da ondan mı huzursuz
Neseelii Lidyalove verem aşısı diğer aşılara göre ağırdır canım ondan oldu bir güne geçer ateşini gece kontrol et..
deniz-95 Lidyalove onlar verem kadar ağır aşı değil. Verem aşısı canlı bir aşı. Calpol verin biraz rahatlasın bebiş.